تارخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 15531
چاپ خبر
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

دستگاه ها و نهادهای کشور باید نگاهی مشترک و هم افزا به دفاع مقدس داشته باشند/ لزوم تهیه آیین نامه ای فراگیر به منظور فعالیت هنری در بخش دفاع مقدس

عباس صالحی با تاکید بر تهیه آیین نامه ای به منظور فعالیت هنری در بخش دفاع مقدس گفت: آیین نامه محصولات هنری دفاع مقدس باید جامع باشد و وزارت ارشاد و صدا و سیما را در بر گیرد

دستگاه ها و نهادهای کشور باید نگاهی مشترک و هم افزا به دفاع مقدس داشته باشند/ لزوم تهیه آیین نامه ای فراگیر به منظور فعالیت هنری در بخش دفاع مقدس

به گزارش خبررسا، سیدعباس صالحی امروز در نشست هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس که در موزه انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یک سرمایه ملی است که باید در تمام بخش ها از آن حمایت شود.

وی افزود: باید در زمینه حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و انجام فعالیت های هنری در این زمینه با دقت مضاعف عمل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وزارت ارشاد در زمینه دفاع مقدس با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همکاری دارد، گفت: دفاع مقدس را باید به عنوان یک حوزه حریم دار نگاه کنیم.

صالحی با تاکید بر تهیه آیین نامه ای به منظور فعالیت هنری در بخش دفاع مقدس اضافه کرد: آیین نامه محصولات هنری دفاع مقدس باید جامع باشد و وزارت ارشاد و صدا و سیما را در بر گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی دستگاه های کشوری و لشکری باید نگاهی مشترک و هم افزا در زمینه دفاع مقدس داشته باشند.

در ادامه این جلسه رییس سازمان صدا و سیما نیز گفت: صدا و سیما بیش از ۳۰ سال است که بر روی مقوله دفاع مقدس کار می کند و از تیمی حرفه ای در این زمینه بهره می برد.

عسگری با بیان اینکه باید کاری کنیم که واقعیت های دفاع مقدس به درستی منعکس شود گفت: ما باید تسهیل گر باشیم و از کسانی که می خواهند در زمینه دفاع مقدس فعالیت کنند، حمایت کنیم.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده در این بنیاد گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تمام اسناد مربوط به جنگ تحمیلی را در اختیار دارد که این اسناد شامل ۵۶ پروژه می شود به نحوی جعبه سیاه جنگ تحمیلی هستند.

برچسب ها:


پاسخی بگذارید