تارخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 18729
چاپ خبر
رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری مطرح کرد:

پیش فروش بلیت‌های اتوبوس ویژه ایام نوروز تا بیستم فروردین ادامه دارد/ بیشترین ترافیک در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی مشهد است/ پیگیری شکایات و انتقادات مسافران

عامری با بیان اینکه در ایام نوروز روزانه بیش از یک میلیون صندلی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، گفت: برای ایام نوروز ۱۵ هزار اتوبوس، ۲۸ هزار سواری کرایه و ۲۱ هزار مینی بوس در مسیرهای مختلف به مسافران خدمات ارایه می‌دهند و در مجموع بیش از یک میلیون صندلی در روز برای عرضه وجود دارد

پیش فروش بلیت‌های اتوبوس ویژه ایام نوروز تا بیستم فروردین ادامه دارد/ بیشترین ترافیک در مسیرهای منتهی به شهرهای  شمالی مشهد است/ پیگیری شکایات و انتقادات مسافران

به گزارش خبررسا، احمدرضا عامری درباره تهمیدات نوروزی شرکت‌های مسافربری جاده‌ای اظهار داشت: پیش فروش بلیت‌های اتوبوس ویژه ایام نوروز از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا بیستم فروردین ادامه دارد.

وی از افزایش قیمت بلیت اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه برای ایام نوروز خبر داد و گفت: بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای ایام نوروز با ۲۰ درصد افزایش قیمت به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری با تاکید بر اینکه با کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای برای انجام سفرهای نوروزی مواجه نیستیم، اظهار داشت: بیشترین ترافیک در مسیرهای منتهی به شهرهای استان‌های شمالی و در مسیر مشهد مقدس است و ترافیک این مسیرها باعث می‌شود تا مدت زمان سفر به این مقاصد افزایش یابد. از این رو ناوگان دیرتر به مبدا باز می‌گردند و به همین دلیل ممکن است تعداد ناوگان برای این مقاصد کمتر باشد.

عامری با بیان اینکه در ایام نوروز روزانه بیش از یک میلیون صندلی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد، گفت: برای ایام نوروز ۱۵ هزار اتوبوس، ۲۸ هزار سواری کرایه و ۲۱ هزار مینی بوس در مسیرهای مختلف به مسافران خدمات ارایه می‌دهند و در مجموع بیش از یک میلیون صندلی در روز برای عرضه وجود دارد.

وی با اشاره به حضور ناظران و بازرسان در ترمینال‌های مسافری اظهار داشت: در این ایام در تمام ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافری شاهد حضور ناظران و بازرسان دولتی هستیم و در صورت وجود اشکال، مسافران می‌توانند به صورت حضوری شکایت خود را به بازرسان منتقل کنند.

رییس اتحادیه شرکت های مسافربری افزود: همچنین مسافران می‌توانند از طریق سامانه پیامک ۱۴۱ و یا شماره تماس ۶۶۷۰۹۰۳۲-۰۲۱ شکایات یا مشکلات و انتقادات خود را مطرح کنند که تمام تماس‌ها هم مورد پیگیری قرار می‌گیرد. 

برچسب ها:
اخبار مرتبط


پاسخی بگذارید